Jorma Sipilä : Palvelujen hinnoittelu
Alkaen 11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-PALV-AEA4BE

Palvelujen hinnoittelu tarjoaa käytännönläheisen ja kattavan katsauksen hinnoittelustrategioihin, hyödyntäen kymmenien suomalaisten palvelujen markkinoijien kokemuksia. Kirjassa yhdistyvät selkeä prosessikuvaus ja konkreettiset vinkit sekä johdon, markkinoinnin että asiantuntijaorganisaatioiden tarpeisiin.
Kenelle: Palveluyritysten johdolle, markkinoinnin vastuuhenkilöille ja asiantuntijoille.
Takakansi
Palvelujen oikea hinnoittelu on liiketoiminnan menestyksen elinehto. Hinnoittelu ulottuu johdon strategisista päätöksistä myyntineuvotteluihin ja positiiviseen kassavirtaan, sillä hinnoittelussa yhdistyvät visiot ja strategiat käytännön taktiikkaan ja pelisilmään. Tämä ajankohtainen kirja käsittelee niin kuluttaja-, yritys- kuin asiantuntijapalvelujen hinnoittelun. Kirja kokoaa kymmenien suomalaisten palvelujen markkinoijien käytännön kokemukset osaksi systemaattisesti etenevää hinnoittelun prosessia.Kirjassa käsitellään mm. seuraavia keskeisiä teemoja:
• mistä hintamielikuva syntyy ja miten siihen voidaan vaikuttaa,
• uuden palvelutuotteen tuotteistaminen, hinnoittelu ja lanseeraus,
• erilaiset hinnoittelumallit,
• proaktiivinen hinnoittelu kilpailutilanteessa,
• hinnankorotusten toteuttaminen,
• sisäisten palvelujen hinnoittelu,
• projektitarjousten hinnoittelu ja
• hinnaneuvottelut ja hinnan myyminen.
Palvelujen hinnoittelu on kattava ja konkreettinen käsikirja. Se tarjoaa runsaan ja virikkeellisen aineiston, jonka avulla lukija pystyy kehittämään oman yrityksensä hinnoittelun systemaattisuutta ja idearikkuutta. Kirja on tarkoitettu palveluyritysten johdolle, markkinoinnin vastuuhenkilöille, asiantuntijoille ja vaativissa myyntitilanteissa toimiville, ja sitä voidaan käyttää myös oppikirjana.
Esittely
Palvelujen hinnoittelu -kirja kokoaa kymmenien suomalaisten palvelujen markkinoijien käytännön kokemukset osaksi systemaattisesti etenevää hinnoittelun prosessia.Kirjassa käsitellään mm. seuraavia keskeisiä teemoja:
- mistä hintamielikuva syntyy ja miten siihen voidaan vaikuttaa,
- uuden palvelutuotteen tuotekehitys, hinnoittelu ja lanseeraus,
- erilaiset hinnoittelumenetelmät,
- hinnankorotusten toteuttaminen,
- sisäisten palvelujen hinnoittelu ja
- hintaneuvottelut ja hinnan myyminen.
Palvelujen hinnoittelu on tarkoitettu palveluyritysten johdolle, markkinoinnin vastuuhenkilöille, asiantuntijoille ja vaativissa myyntitilanteissa toimiville. Sitä voidaan käyttää myös oppikirjana.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jorma Sipilä |
| Teoksen nimi | Palvelujen hinnoittelu |
| SKU | P-PALV-AEA4BE |
| Avainsanat | palvelut, hinnoittelu, kustannuslaskenta, asiantuntijaorganisaatiot |
