Jouko Järvenpää : GAMEPLAY Unity
27,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-GAME-A0D68D

GAMEPLAY Unity opastaa sinut 3D-tietokonepelien ohjelmoinnin ja rakentamisen maailmaan hyödyntäen suosittua Unity-ohjelmistoa. Teoria ja käytännön harjoitukset johdattavat vaiheittain peliohjelmoinnin perustaitoihin.
GAMEPLAY Unity kirja tutustuttaa sinut 3D-tietokonepelien ohjelmointiin ja rakentamiseen suositulla Unity-ohjelmistolla.
Kirja käsittelee Unityn tärkeimmät perusominaisuudet ja tekniikat pelien luomiseen. Kirja sisältää kattavan teorian lisäksi runsaasti opastettuja harjoituksia ja havainnollisia esimerkkejä. Peliohjelmointi on kiehtova ja jatkuvasti kehittyvä ala, jossa mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Tämä kirja on tärkeä ensiaskel matkallasi pelikehityksen syvyyksiin. Unity tarjoaa lukemattomia työkaluja ja mahdollisuuksia, ja sen hallitseminen vie aikaa ja harjoitusta.
Tämän kirjan avulla sinulle selviää tärkeät perusasiat Unity-peliohjelmoinnista. Muista, että jokainen huippuohjelmoija on joskus ollut aloittelija, ja jokainen asiantuntija jatkaa oppimistaan yhä edelleen.
Kirjan kirjoittaja Jouko Järvenpää on kokenut tietotekniikan ja ohjelmoinnin tietokirjailija, opettaja ja kouluttaja. Päätyönään Järvenpää on toiminut tietotekniikan, ohjelmoinnin ja matematiikan lehtorina peruskoulussa ja tietotekniikan ja ohjelmoinnin tuntiopettajana lukiossa. Aiempia tietoteoksia tietotekniikasta ja ohjelmoinnista hän on kirjoittanut mm. tietokoneen käytöstä ja ylläpidosta (Tietotekniikan peruskirja, yhtenä kirjoittajana), Microsoft-ohjelmistoista ja tietokoneen rakenteesta (Valikko-kirja), Python- ja Scratch-ohjelmoinnista (Python-ohjelmoinnin opas opettajalle, Raapaisu-ohjelmoinnin opas) sekä ohjelmoinnista matematiikassa (Perusmatematiikkaa ohjelmoimalla).
Kirja käsittelee Unityn tärkeimmät perusominaisuudet ja tekniikat pelien luomiseen. Kirja sisältää kattavan teorian lisäksi runsaasti opastettuja harjoituksia ja havainnollisia esimerkkejä. Peliohjelmointi on kiehtova ja jatkuvasti kehittyvä ala, jossa mahdollisuudet ovat lähes rajattomat.
Tämä kirja on tärkeä ensiaskel matkallasi pelikehityksen syvyyksiin. Unity tarjoaa lukemattomia työkaluja ja mahdollisuuksia, ja sen hallitseminen vie aikaa ja harjoitusta.
Tämän kirjan avulla sinulle selviää tärkeät perusasiat Unity-peliohjelmoinnista. Muista, että jokainen huippuohjelmoija on joskus ollut aloittelija, ja jokainen asiantuntija jatkaa oppimistaan yhä edelleen.
Kirjan kirjoittaja Jouko Järvenpää on kokenut tietotekniikan ja ohjelmoinnin tietokirjailija, opettaja ja kouluttaja. Päätyönään Järvenpää on toiminut tietotekniikan, ohjelmoinnin ja matematiikan lehtorina peruskoulussa ja tietotekniikan ja ohjelmoinnin tuntiopettajana lukiossa. Aiempia tietoteoksia tietotekniikasta ja ohjelmoinnista hän on kirjoittanut mm. tietokoneen käytöstä ja ylläpidosta (Tietotekniikan peruskirja, yhtenä kirjoittajana), Microsoft-ohjelmistoista ja tietokoneen rakenteesta (Valikko-kirja), Python- ja Scratch-ohjelmoinnista (Python-ohjelmoinnin opas opettajalle, Raapaisu-ohjelmoinnin opas) sekä ohjelmoinnista matematiikassa (Perusmatematiikkaa ohjelmoimalla).
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jouko Järvenpää |
| Teoksen nimi | GAMEPLAY Unity |
| SKU | P-GAME-A0D68D |
| Avainsanat | peliohjelmointi, Unity, 3D-pelit, tietokonepeli, Järvenpää |
