Juha Honkonen : Huonoja uutisia : näin mediatalot pilaavat journalismin
Alkaen 5,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HUON-05C13A

Juha Honkosen pamfletti pureutuu suomalaisen median nykytilaan, korostaen toimittajien työolojen heikkenemistä ja journalismin laadun murenemista taloudellisten paineiden alla.
Skuuppeja hikipajasta?
Suomen mediatalot tekevät huippukovaa tulosta. Voitot syntyvät toimittajia irtisanomalla, ja rahat pumpataan osinkoina omistajien taskuun. Journalismin laatu huononee, lehtien myynti laskee ja jäljelle jääneet toimittajat palavat loppuun. Miten kierre pysäytetään? Mikä on journalismin tulevaisuus?
Juha Honkonen on Vihreän Langan päätoimittaja ja Jussi Lankinen STT-Lehtikuvan toimittaja.
Suomen mediatalot tekevät huippukovaa tulosta. Voitot syntyvät toimittajia irtisanomalla, ja rahat pumpataan osinkoina omistajien taskuun. Journalismin laatu huononee, lehtien myynti laskee ja jäljelle jääneet toimittajat palavat loppuun. Miten kierre pysäytetään? Mikä on journalismin tulevaisuus?
Juha Honkonen on Vihreän Langan päätoimittaja ja Jussi Lankinen STT-Lehtikuvan toimittaja.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Juha Honkonen |
| Muut tekijät | Jussi Lankinen |
| Teoksen nimi | Huonoja uutisia : näin mediatalot pilaavat journalismin |
| SKU | P-HUON-05C13A |
| Avainsanat | journalismi, lehdistö, sanomalehdet, muutos, tulevaisuus, joukkoviestimet, media, aikakauslehdet, lehtikustantajat, työolot, media-ala, viestintäala, työnkuva, toimittajat (media) |
