Juha Pohjola : Brändin ilmeen johtaminen

57,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-EE213E
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Brändin visuaalisen ilmeen johtaminen on kokenut suuria muutoksia digitalisaation ja uusien liiketoimintamallien myötä. Tämä työkirja tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja modernin brändi-identiteetin hallintaan.

Kenelle: Kirja on suunnattu brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä alan opiskelijoille.

Uudet liiketoimintamallit ja digitalisaatio ovat mullistaneet sen, miten brändin visuaalisen ilmettä hallitaan: moderni viestintäympäristö koettelee brändi-identiteetin rajoja. Asiakaskokemuksen ja -polun johtaminen digitaalisessa ympäristössä asettaa omat haasteensa. Visuaalisen ilmeen suunnittelun perusteet pitävät, mutta painotukset ja suunnittelun lähtökohdat ovat muuttuneet; avainasemassa ovat moninaisten brändin ilmenemismuotojen tunnistettavan tyyli ja käyttäytymisen hallinta. Muutos haastaa brändistrategiat sekä tavat, jolla tuotemerkit määritellään ja kuvataan suunnittelijoille. Brändin ilmeen johtaminen on työkirja brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä aloja opiskeleville. Teos pureutuu brändin kehittämisen perusteisiin ja visuaalisen ilmeen ohjeistamiseen sekä antaa konkreettiset työkalut visuaalisen ilmeen johtamiseen.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJuha Pohjola
Teoksen nimiBrändin ilmeen johtaminen
SKUP-BRAN-EE213E
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja