Juha Pohjola : Brändin ilmeen johtaminen
    57,50 €     
Varastossa
  Vain %1 jäljellä
    SKU  
P-BRAN-EE213E

Brändin visuaalisen ilmeen johtaminen on kokenut suuria muutoksia digitalisaation ja uusien liiketoimintamallien myötä. Tämä työkirja tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja modernin brändi-identiteetin hallintaan.
Kenelle: Kirja on suunnattu brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä alan opiskelijoille.
Uudet liiketoimintamallit ja digitalisaatio ovat mullistaneet sen, miten brändin visuaalisen ilmettä hallitaan: moderni viestintäympäristö koettelee brändi-identiteetin rajoja. Asiakaskokemuksen ja -polun johtaminen digitaalisessa ympäristössä asettaa omat haasteensa. Visuaalisen ilmeen suunnittelun perusteet pitävät, mutta painotukset ja suunnittelun lähtökohdat ovat muuttuneet; avainasemassa ovat moninaisten brändin ilmenemismuotojen tunnistettavan tyyli ja käyttäytymisen hallinta. Muutos haastaa brändistrategiat sekä tavat, jolla tuotemerkit määritellään ja kuvataan suunnittelijoille. Brändin ilmeen johtaminen on työkirja brändi-, markkinointi- ja viestintäalan asiantuntijoille sekä aloja opiskeleville. Teos pureutuu brändin kehittämisen perusteisiin ja visuaalisen ilmeen ohjeistamiseen sekä antaa konkreettiset työkalut visuaalisen ilmeen johtamiseen.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Juha Pohjola | 
| Teoksen nimi | Brändin ilmeen johtaminen | 
| SKU | P-BRAN-EE213E | 
