Jukka Aminoff : Ostovallankumous
Alkaen 11,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-OSTO-30C248

Markkinat ovat siirtyneet ostajien valtakauteen, ja ostokäyttäytymisen muutokset haastavat yritysten nykyiset myynti- ja markkinointiprosessit. Ostovallankumous pureutuu uusien teknologioiden ja digitaalisuuden tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä niiden vaikutuksiin kilpailukykyyn ja asiakaskokemukseen.
Kenelle: myyjille, myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, yritysjohtajille, yrittäjille, ostajille
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Jukka Aminoff |
| Muut tekijät | Mika D. Rubanovitsch |
| Teoksen nimi | Ostovallankumous |
| SKU | P-OSTO-30C248 |
| Avainsanat | kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, asiakkaat, yritykset, kilpailukyky, muutos, myyjät, myyntityö, myynti, myynninedistäminen, ostajat, automaatio, asiakkuus, ostokäyttäytyminen, digitaalinen markkinointi, asiakaskokemus |
