Jukka Kortti : Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit (kirja+dvd-levy)

Alkaen 12,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MODE-94A0FA
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Modernisaatiomurroksen kaupalliset merkit (kirja+dvd-levy) pureutuu 60-luvun suomalaisen televisiomainonnan ja yhteiskunnallisen kehityksen ytimeen. Jukka Kortti tarkastelee mainonnan ja kulutuksen suhdetta sekä niiden merkitystä 1960-luvun uudenaikaistuvassa Suomessa.

Kenelle: Kiinnostaa erityisesti suomalaisen mainonnan, mediahistorian ja yhteiskunnallisen muutoksen tutkijoita ja aiheesta kiinnostuneita.

Kortti tarkastelee tutkimuksessaan Suomen kansainvälisestikin vertailtuna rajua sotien jälkeistä
modernisaatiota televisiomainonnan tekemisen ja toteutuksen kautta. Kortti yhdistää 60-luvun
murroksessa keskeiset ilmiöt, kulutuksen kasvun ja television. Kortin tutkimus on samalla matka
suomalaisen mainonnan, markkinoinnin ja elokuvan tekemisen kehitykseen, jossa 60-luku oli
monessa suhteessa merkittävä vuosikymmen. Kirja valaisee mm. 60-luvun suomalaisten arkea,
sukupuolten esitystapaa, vaurastumista, amerikkalaistumista, nuorisokulttuuria,
kansainvälistymistä, politiikkaa ja taloutta. Mukana DVD-levy.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja