Jukka Lahtinen : Markkinoinnin suunnittelu

Alkaen 17,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-314081
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Markkinoinnin suunnittelu tarjoaa kattavan lähestymistavan markkinoinnin johtamiseen, prosessien suunnitteluun ja tehokkaaseen päätöksentekoon. Kirja esittelee keskeiset osa-alueet, kuten analysoinnin, budjetoinnin ja markkinointiviestinnän, sekä sisältää runsaasti käytännön case-esimerkkejä.

Kenelle: Sopii erityisesti markkinoinnin opiskelijoille, opettajille ja alan ammattilaisille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJukka Lahtinen
Muut tekijätMaria Heikkilä & Antti Isoviita
Teoksen nimiMarkkinoinnin suunnittelu
SKUP-MARK-314081
Avainsanatmarkkinointi, johtaminen, päätöksenteko, määritys, budjetointi, muutos, myynninedistäminen, viestintä, vuorovaikutus, seuranta, suunnittelu, markkinointitutkimus, prosessit, markkinointiviestintä, organisaatiot, hinnat, hinnoittelu, hintapolitiikka, tuotekehitys, saatavuus, analyysi, oppikirjat, suhdetoiminta, tapaustutkimus, tuotteet, aikataulut, analyysimenetelmät, markkinat (taloustiede), ohjelmat (suunnitelmat), sisäinen markkinointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja