Juliet Schor : Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture
7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BORN-CC328E

Juliet Schorin teos tarkastelee lapsiin ja nuoriin kohdistuvan markkinoinnin laajuutta ja vaikutuksia nykypäivän kulutuskulttuurissa Yhdysvalloissa. Kirja hyödyntää alan tutkimusta ja avaa, miten mainonta muokkaa lasten hyvinvointia ja identiteettiä.
Kenelle: Aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita kasvatuksesta, kuluttajakäyttäytymisestä ja markkinoinnin vaikutuksista nuoriin.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Juliet Schor |
| Teoksen nimi | Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture |
| SKU | P-BORN-CC328E |
| Avainsanat | kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, nuoret, lapset, hyvinvointi, sosiaaliturva, kulutus, Yhdysvallat, Children, Consumption, Consumer behaviour, Advertising, Young people, social security, Welfare, United States |
