Juliet Schor : Born to buy : the commercialized child and the new consumer culture

7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BORN-CC328E
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Juliet Schorin teos tarkastelee lapsiin ja nuoriin kohdistuvan markkinoinnin laajuutta ja vaikutuksia nykypäivän kulutuskulttuurissa Yhdysvalloissa. Kirja hyödyntää alan tutkimusta ja avaa, miten mainonta muokkaa lasten hyvinvointia ja identiteettiä.

Kenelle: Aikuisille, jotka ovat kiinnostuneita kasvatuksesta, kuluttajakäyttäytymisestä ja markkinoinnin vaikutuksista nuoriin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJuliet Schor
Teoksen nimiBorn to buy : the commercialized child and the new consumer culture
SKUP-BORN-CC328E
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, mainonta, nuoret, lapset, hyvinvointi, sosiaaliturva, kulutus, Yhdysvallat, Children, Consumption, Consumer behaviour, Advertising, Young people, social security, Welfare, United States
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja