Julius Wiedemann : The Internet case study book

7,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1502361
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Tutustu verkkokaupan, digitaalisen markkinoinnin ja verkkoliiketoiminnan monipuolisiin case-esimerkkeihin Julius Wiedemannin teoksessa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäJulius Wiedemann
Muut tekijätRob Ford
Teoksen nimiThe Internet case study book
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaTaschen
Painovuosi2010
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä382
Kielienglanti
ISBN3836518953
KuntoHyvä + (K3+)
MuutaPienoista nuhruisuutta kansissa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1502361
Korkeus (mm)225
Syvyys (mm)168
Paksuus (mm)34
Paino (g)1200
VerokantaALV 14 %
Avainsanatverkkokauppa, markkinointi, Internet, verkkomainonta, sosiaalinen media, suunnittelu, WWW, WWW-sivut, verkkoliiketoiminta, digitaalinen markkinointi, kampanjat, verkkosivustot, sociala medier, Social media, Electronic commerce, Web sites, Internet marketing, Elektronisk handel, webbplatser, Marknadsfr̲ing via Internet
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja