Kai Huotari : Experientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing

16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1248342
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kai Huotarin tutkimus tuo uuden käsitteen 'experientializing', joka kuvaa asiakasviestinnän sulautumista palvelukokemukseen — erityisesti tv-lähetysten live-twiittauksen kautta. Kirja tarjoaa näkökulmia siihen, miten C2C-viestintä voi muuttaa kulutuskokemuksia ja avata uusia mahdollisuuksia mediatoimialalle.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKai Huotari
Teoksen nimiExperientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaHanken School of Economics
Painovuosi2014
Painos1
SidontaNidottu (pehmeäkantinen)
Sivumäärä216
Kielienglanti
ISBN9789522322517
KuntoHyvä + (K3+)
MuutaHieman kulumaa reunoilla ja kulmissa
SKU1248342
Korkeus (mm)249
Syvyys (mm)176
Paksuus (mm)12
Paino (g)578
VerokantaALV 14 %
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja