Kai Huotari : Experientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing

16,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EXPE-D8FEA9
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kai Huotarin tutkimus tuo uuden käsitteen 'experientializing', joka kuvaa asiakasviestinnän sulautumista palvelukokemukseen — erityisesti tv-lähetysten live-twiittauksen kautta. Kirja tarjoaa näkökulmia siihen, miten C2C-viestintä voi muuttaa kulutuskokemuksia ja avata uusia mahdollisuuksia mediatoimialalle.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKai Huotari
Teoksen nimiExperientializing, how C2C Communication Becomes Part of the Service Experience - The Case of Live-tweeting and TV-viewing
SKUP-EXPE-D8FEA9
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja