Kaj Gustafsson : Markkinointi

Alkaen 1,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-B71E67
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kaj Gustafssonin "Markkinointi" esittelee markkinoinnin perusperiaatteet tiiviisti ja havainnollisesti, painottaen alan tärkeimpien osa-alueiden ja niiden yhteyksien ymmärtämistä.

Tämä kirja on tarkoitettu markkinoinnin kenttään johdattavaksi perusoppikirjaksi. Tavoitteena on pelkistetyn kokonaiskuvan antaminen markkinoinnin keskeisistä tekijöistä ja niiden välisistä yhteyksistä.
Kirjassa tarkastellaan markkinoinnin periaatteellista taustaa ja markkinointiajattelun kehitystä, markkinointitoiminnan toteuttamisen puitteita, markkinoinnin tutkimista ja suunnittelua, markkinoiden segmentointia sekä markkinoinnin konkreettista toteutusta keskeisten kilpailukeinojen – tuotteen, hinnan, jakelun ja kommunikaation – osalta. Lopuksi selvitellään markkinoinnin merkitystä ja tulevaisuudennäkymiä.

Kauppat. lis. Kaj Gustafsson toimii opettajana Helsingin kauppakorkeakoulussa ja kauppat. maist. Kari Mannermaa Markkinointi-instituutin Pohjois-Suomen toimintakeskuksessa Oulussa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKaj Gustafsson
Muut tekijätKari Mannermaa
Teoksen nimiMarkkinointi
SKUP-MARK-B71E67
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja