Kaj Storbacka : Kannattava kasvustrategia : orgaanista kasvua johtamalla asiakkuuspääomaa
Alkaen 20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KANN-DA8FA9

Kaj Storbackan teos osoittaa, että asiakkuuslähtöinen orgaaninen kasvu tarjoaa vahvan pohjan yrityksen pitkäkestoiselle ja kannattavalle kasvulle. Kirjassa esitellään, miten asiakkuuspääoman johtaminen auttaa optimoimaan markkinointia ja varmistamaan myynnin ennustettavuuden.
Kannattava kasvustrategia
Miten saavuttaa jatkuva ja kannattava kasvu? Tämä kirja osoittaa, että asiakkuuslähtöinen orgaaninen kasvu luo parhaat lähtökohdat kannattavalle ja pitkäkestoiselle kasvulle – ja täten markkina-arvon positiiviselle kehitykselle.
Asiakkuuspääoman johtaminen on yksi tärkeimmistä liikkeenjohdon haasteista jo lähitulevaisuudessa. Asiakkuuksien käsitteleminen pääomana muuttaa liiketoimintojen sisältöä rajusti, ja asiakkuuksista tulee enenevässä määrin myös talousjohdon asia. Asiakkuuspääoman faktapohjainen johtamismalli tarjoaa välineet markkinointiprosessien optimointiin ja myynnin ennustettavuuden varmistamiseen. Tavoitteena on aktiivisesti kehittää asiakaskantaa ja luoda asiakassalkkuja, jotka johdetaan vastaten erilaisille liiketoiminnoille asetettuja tavoitteita.
Tässä markkinamekanismissa funktioiden roolit muuttuvat. Markkinoijista tulee asiakasinvestoijia ja myyjistä kassavirran optimoijia. Rahoitus- ja laskentaihmisistä tulee asiakkuuspääoman suorituskyvyn johtajia.
Asiakkuuspääoman johtamiseen perustuvan kasvustrategian hyödyt ovat kiistattomia: se mahdollistaa liikevaihdon, voiton ja omistaja-arvon kasvattamisen samanaikaisesti ja kestävästi. Kasvustrategian toteuttaminen vaatii vaiheittaisen oppimisprosessin – mutta työ voidaan aloittaa kaikissa yrityksissä jo tänään.
Miten saavuttaa jatkuva ja kannattava kasvu? Tämä kirja osoittaa, että asiakkuuslähtöinen orgaaninen kasvu luo parhaat lähtökohdat kannattavalle ja pitkäkestoiselle kasvulle – ja täten markkina-arvon positiiviselle kehitykselle.
Asiakkuuspääoman johtaminen on yksi tärkeimmistä liikkeenjohdon haasteista jo lähitulevaisuudessa. Asiakkuuksien käsitteleminen pääomana muuttaa liiketoimintojen sisältöä rajusti, ja asiakkuuksista tulee enenevässä määrin myös talousjohdon asia. Asiakkuuspääoman faktapohjainen johtamismalli tarjoaa välineet markkinointiprosessien optimointiin ja myynnin ennustettavuuden varmistamiseen. Tavoitteena on aktiivisesti kehittää asiakaskantaa ja luoda asiakassalkkuja, jotka johdetaan vastaten erilaisille liiketoiminnoille asetettuja tavoitteita.
Tässä markkinamekanismissa funktioiden roolit muuttuvat. Markkinoijista tulee asiakasinvestoijia ja myyjistä kassavirran optimoijia. Rahoitus- ja laskentaihmisistä tulee asiakkuuspääoman suorituskyvyn johtajia.
Asiakkuuspääoman johtamiseen perustuvan kasvustrategian hyödyt ovat kiistattomia: se mahdollistaa liikevaihdon, voiton ja omistaja-arvon kasvattamisen samanaikaisesti ja kestävästi. Kasvustrategian toteuttaminen vaatii vaiheittaisen oppimisprosessin – mutta työ voidaan aloittaa kaikissa yrityksissä jo tänään.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä |
|
|---|---|
| Tekijä | Kaj Storbacka |
| Teoksen nimi | Kannattava kasvustrategia : orgaanista kasvua johtamalla asiakkuuspääomaa |
| SKU | P-KANN-DA8FA9 |
| Avainsanat | menestyminen, yritykset, yritysstrategiat, asiakkuudenhallinta |
