Kaj ym. Storbacka : Asiakkuuden arvon lähteillä
    9,00 €     
Varastossa
  Vain %1 jäljellä
    SKU  
P-ASIA-554C31

Asiakkuuden arvon lähteillä pureutuu asiakaslähtöisyyden, asiakastuntemuksen ja strategisen asiakkuudenhallinnan ydinkysymyksiin liiketoiminnan kilpailukyvyn kehittämisessä. Kirja esittelee käytännön esimerkkejä ja perustelee, miksi yrityksen on ymmärrettävä asiakkaan arvontuottoa uusista näkökulmista.
Kaj Storbackan ja Jarmo R. Lehtisen kiitelty Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armolla -kirja ilmestyi vuonna 1997. Kirja loi perustan kokonaisvaltaiselle asiakkuusajattelulle.
Teos sai arvostetun Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 1998. Tämä kirja jatkaa ja syventää aiemmin ilmestyneen kirjan asiakkuusajattelua.
Yrityksen kilpailukyvyn lähtökohtana toimii ylivoimainen osaaminen. Osaamiseen on perinteisesti pidetty yrityksen tuotantoa ja tuotteita koskevaa asiantuntemusta. – Mutta yrityksellä täytyy kuitenkin olla myös asiakas tuntemusta. Yritys ei saavuta asiakastuntemusta ainoastan omasta näkökulmastaan, vaan ymmärtämällä aidosti asiakkaan arvontuotantoa:
• Millaisella prosessilla asiakas tuottaa arvoa itselleen?
• Mikä on asiakkaalle arvokasta?
• Millaisia tavoitteita asiakkaalla on?
• Mikä on yrityksen rooli asiakkaan elämässä?
Yrityksen tulee perustaa asiakkuusajattelunsa selkeään strategiaan: sen tulee valita oikeat asiakkaat, laatia näitä varten selkeät asiakkuusstrategiat ja luoda prosessit näiden strategioiden toteuttamiseksi.
Kirja kiteyttää käytännönläheisellä tavalla asiakkuusajattelun keskeiset menestystekijät. Kirjassa lähestytään asiakkuusajattelua mm. strategian, viestinnän, organisaation ja seurannan näkökulmista. Lukijalle tarjoutuu lisäksi mahdollisuus tutustua ja oppia lukuisista case-yrityksistä, joille asiakkuukseen ylivoimaiseen hallintaan pohjautuva kilpailukyky on jo arkipäivää.
Teos sai arvostetun Pro Oeconomia -palkinnon vuonna 1998. Tämä kirja jatkaa ja syventää aiemmin ilmestyneen kirjan asiakkuusajattelua.
Yrityksen kilpailukyvyn lähtökohtana toimii ylivoimainen osaaminen. Osaamiseen on perinteisesti pidetty yrityksen tuotantoa ja tuotteita koskevaa asiantuntemusta. – Mutta yrityksellä täytyy kuitenkin olla myös asiakas tuntemusta. Yritys ei saavuta asiakastuntemusta ainoastan omasta näkökulmastaan, vaan ymmärtämällä aidosti asiakkaan arvontuotantoa:
• Millaisella prosessilla asiakas tuottaa arvoa itselleen?
• Mikä on asiakkaalle arvokasta?
• Millaisia tavoitteita asiakkaalla on?
• Mikä on yrityksen rooli asiakkaan elämässä?
Yrityksen tulee perustaa asiakkuusajattelunsa selkeään strategiaan: sen tulee valita oikeat asiakkaat, laatia näitä varten selkeät asiakkuusstrategiat ja luoda prosessit näiden strategioiden toteuttamiseksi.
Kirja kiteyttää käytännönläheisellä tavalla asiakkuusajattelun keskeiset menestystekijät. Kirjassa lähestytään asiakkuusajattelua mm. strategian, viestinnän, organisaation ja seurannan näkökulmista. Lukijalle tarjoutuu lisäksi mahdollisuus tutustua ja oppia lukuisista case-yrityksistä, joille asiakkuukseen ylivoimaiseen hallintaan pohjautuva kilpailukyky on jo arkipäivää.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Kaj ym. Storbacka | 
| Muut tekijät | Maarit Tillman & Ralf Blomqvist ym. | 
| Teoksen nimi | Asiakkuuden arvon lähteillä | 
| SKU | P-ASIA-554C31 | 
| Avainsanat | asiakaslähtöisyys, asiakassuhde, yritykset, yritysstrategiat | 
