Kalevi Hellman : Asiakasjohtamisen työkirja

25,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-F88B67
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Asiakasjohtamisen työkirja tarjoaa käytännönläheisiä keinoja ja uusia näkökulmia asiakasjohtamisen haasteisiin, yhdistäen faktatietoa, harjoituksia ja toimintamalleja kilpailuedun rakentamiseen yrityksissä.

Asiakasjohtaminen on keskeinen kilpailuedun lähde yrityksille jo nyt ja vielä voimakkaammin tulevaisuudessa: menestys edellyttää asiakkaisiin liittyvän tiedon hallintaa teoriassa ja käytännössä. Monilta organisaatioilta ovat kuitenkin ajatusmallit ja työkalut johtaa asiakaskantaa puutteet.
Asiakasjohtamisen työkirja on ainutlaatuinen apuväline aiheen haltuun ottamiseen: se sisältää sopivassa suhteessa faktatietoa ja harjoitustehtäviä, joiden kautta lukija oivaltaa asiakasjohtamisen käytännön haasteet ja ratkaisut. Se on myös aikusista luovaa ja stimuloiva lukuelämys niille, jotka haluavat oppia ja ymmärtää asiakasjohtamista syvällisemmin.
Kirjassa kuvataan keskeiset asiakasjohtamisen näkökulmat sekä esitetään uusi malli ja työkalut. Kirjan harjoittein ohjataan teoriatieto "kuluumaan" lukijan käytökseen: niiden kautta voi itse opetella asiakasjohtamisen keinoja ja niitä voi käyttää asian opettamiseen muille yhteisön jäsenille, sillä kirja voi mainiosti käyttää opetustarkoitusta. Tehtävöitykset löytyvät myös osoitteesta www.wsoy.fi/pro/asiakasjohtamisen_tyokirja.

Kirjoittajat ovat asiakastyytyväisyyteen ja asiakkuuksien kannattavuuden kehittämiseen erikoistuneen Konsultointi Oy:n parissa. He työskentelevät partnereina ja konsultteina ICMI – Intelligent Customer Management International Oy:ssä, joka on asiakassuhteiden johtamiseen erikoistunut konsultointiyritys.
Ekonomi Kalevi Hellman on toiminut asiakashallinnan ja – johtamisen konsulttina jo vuodesta 1988 niin suomalaisissa kuin kansainvälisissä yrityksissä ja kirjoittanut asiakashallintaa käsittelevän teoksen. KTM Elina Peuhkurinen on toiminut konsulttina, konseptikehittäjänä ja kouluttajana useilla eri toimialoilla. Kauppatiet. Mika Raulas on konsultointitoiminnan lisäksi julkaissut lukuisia artikkeleita ja tutkimusraportteja asiakashallinnan ja kanavakehityksestä.

Kirjaa voidaan käyttää yhdessä Kalevi Hellmanin vuonna 2003 ilmestyneen teoksen Asiakastavoitteet ja strategiat – Asiakastuloslaskelma, -tase, -virta ja -portfoliot (WSOY) kanssa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKalevi Hellman
Muut tekijätPeuhkurinen Elina & Raulas Mika
Teoksen nimiAsiakasjohtamisen työkirja
SKUP-ASIA-F88B67
Avainsanatasiakaslähtöisyys, johtaminen, yritysstrategiat, asiakkuudenhallinta
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja