Kari Mannermaa : Moniulotteinen markkinointi
Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MONI-CEE53F

Kari Mannermaan teos tarjoaa tuoreen näkökulman markkinoinnin peruskysymyksiin ja haastaa perinteiset toimintamallit muuttuvassa markkinaympäristössä.
Joustava markkinointi, mitä se on? Markkinointi on 90-luvulla haasteiden edessä. 80-luvun uudet ulottuvuudet vuorovaikutteinen markkinointi ja verkosto-/asiakassuhdemarkkinointi toivat uusia näkökulmia, mutta olivat kuitenkin omalla tavallaan rajaavia ja luovuutta estäviä, eräänlaisia valmiita vastauksia. Menestys muuttuvassa markkinaympäristössä edellyttää, että markkinointia ei enää tulkita tiettyn kaavan mukaisesti guruilta kopioiduksi vakiovastaukseksi. On aika oivaltaa markkinoinnin peruskysymyksiä, joihin markkinoinnin perinteiset ratkaisumallit itsessään omaehtoisena luovana ajatteluna ja oman tilanteensa oivaltamisena.
Kari Mannermaan teos on tutkimusretki markkinointiin. Se lähtee juurista, pöyhäii ja ravistelee perinteistä markkinoinnin kenttää, valottaa ja avartaa uudempia näkemyksiä ja päätyy määrittelemään 90-luvun markkinoinnin aivan uudella, joustavan markkinoinnin tavalla.
Kari Mannermaan teos on tutkimusretki markkinointiin. Se lähtee juurista, pöyhäii ja ravistelee perinteistä markkinoinnin kenttää, valottaa ja avartaa uudempia näkemyksiä ja päätyy määrittelemään 90-luvun markkinoinnin aivan uudella, joustavan markkinoinnin tavalla.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Kari Mannermaa |
| Teoksen nimi | Moniulotteinen markkinointi |
| SKU | P-MONI-CEE53F |
