Katiye Vuorela : Kadotettu asiakas

19,60 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KADO-5A61BC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Oivaltava tietokirja avaa tien asiakaslähtöiseen ajatteluun ja maailmanluokan brändien rakentamiseen. Tarinat suomalaisilta menestyjiltä inspiroivat näkemään asiakkaan uudessa valossa.

Kenelle: Kirja sopii erityisesti markkinoinnista, brändäyksestä ja asiakaskokemuksesta kiinnostuneille.

Asiakas ei ole itsestäänselvyys. Hänet on nähtävä ja häntä on ymmärrettävä.

Innostava teos asiakkaan ympärille rakentuvasta tulevaisuudesta. Kuinka tarjota asiakkaalle yhtä hyvää kuin itselleen toivoisi? Elämänmakuisia kertomuksia yritysten valinnoista.

Kirjassa ääneen pääsevät kokeneet yrittäjät ja yritysjohtajat, ja heidän tarinansa auttavat uskomaan, että myös me suomalaiset voimme olla luomassa maailmanluokan tuotteita ja brändejä. Mukana ovat Fazer, BasBas, Nordic Business Forum, Oatly ja Nike. Teos luo uskoa kaupallisiin onnistumisiin: ne harvoin ovat sattumaa tai pakkomyyntiä vaan systemaattista, oikeanlaista asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä.

Kirja rohkaisee valloittamaan maailman. Jos keskittyy vain taloudellisen hyödyn tavoitteluun, moni mahdollisuus voi mennä sivu suun. Menestys ei tule pakottamalla, sillä hyvää fiilistä ei voi laittaa Exceliin. Se tulee, jos uskoo hyvään.

Katiye Vuorelalla on 30 vuoden kokemus markkinoinnista, viestinnästä, asiakasymmärryksestä sekä johtamisesta kuluttajien ja yritysten parissa. Hän uskoo, että ihmiset toimivat pitkälti tarpeidensa ja tunteidensa ohjaamina. Tässä teoksessaan Vuorela auttaa tulevia maailmanvalloittajia löytämään oman sisäisen palonsa.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKatiye Vuorela
Muut tekijätKannen suunnittelu tai taide: Markko Taina
Teoksen nimiKadotettu asiakas
SKUP-KADO-5A61BC
Avainsanatasiakaskokemus, asiakaslähtöisyys, asiakkaat, brändit, brändäys, markkinointi, tarpeet, ymmärtäminen, yritykset, yrityskulttuuri
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja