Katleena Kortesuo : 50 keissiä asiakaspalvelusta

20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-50-K-BB5B99
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Katleena Kortesuon teos esittelee 50 suomalaista asiakaspalvelukehityksen tilannetta, toimintamallia ja strategiaa sekä käytännön vinkkejä yrityksen asiakaspalvelun kehittämiseen.

Kenelle: Yritysten asiakaspalvelun kehittämisestä kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKatleena Kortesuo
Teoksen nimi50 keissiä asiakaspalvelusta
SKUP-50-K-BB5B99
AvainsanatInternet, asiakaslähtöisyys, johtaminen, kehittäminen, laatu, sosiaalinen media, viestintä, vuorovaikutus, asiakaspalvelu, tietoverkot, verkkopalvelut, asiakastyö, epäonnistuminen, toimintamallit, rekrytointi, konseptit, kriisiviestintä, asiakaskokemus, palvelustrategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja