Katri Tanni : B2B-ostamisen uusi aika

Alkaen 40,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-B2B--8879DE
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

B2B-ostamisen uusi aika avaa oivalluksia yritysmarkkinoinnin ja myynnin murroksesta sekä tarjoaa käytännön näkökulmia muuttuvaan ostokäyttäytymiseen.

Kenelle: Kirja sopii yritysmaailmassa työskenteleville ja kaikille, joita kiinnostavat b2b-ostaminen, markkinointi, myynti sekä liiketoiminnan kehitys.

B2B-ostamisen uusi aika -teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuita ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen.

Se tuo ymmärryksen lukijalle siitä, miten ja miksi yritystenvälisten tuotteiden ja palveluiden ostaminen on viimeisen kymmenen vuoden aikana muuttunut. Ymmärtämällä tätä muutosta ja sen syitä, yrityksissä päästään suunnittelemaan ja rakentamaan omille asiakkaille merkityksellistä ja heitä auttavaa markkinointia sekä myyntiä.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKatri Tanni
Teoksen nimiB2B-ostamisen uusi aika
SKUP-B2B--8879DE
Avainsanatb2b-ostaminen, ostamisen muutos
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja