Katri Tanni : B2B-ostamisen uusi aika

B2B-ostamisen uusi aika avaa oivalluksia yritysmarkkinoinnin ja myynnin murroksesta sekä tarjoaa käytännön näkökulmia muuttuvaan ostokäyttäytymiseen.
Kenelle: Kirja sopii yritysmaailmassa työskenteleville ja kaikille, joita kiinnostavat b2b-ostaminen, markkinointi, myynti sekä liiketoiminnan kehitys.
B2B-ostamisen uusi aika -teos keskittyy kuvaamaan B2B-ostamisessa meneillään olevaa muutosta ja tarjoaa ratkaisuita ja näkökulmia myynnin ja markkinoinnin muutokseen.
Se tuo ymmärryksen lukijalle siitä, miten ja miksi yritystenvälisten tuotteiden ja palveluiden ostaminen on viimeisen kymmenen vuoden aikana muuttunut. Ymmärtämällä tätä muutosta ja sen syitä, yrityksissä päästään suunnittelemaan ja rakentamaan omille asiakkaille merkityksellistä ja heitä auttavaa markkinointia sekä myyntiä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Katri Tanni |
Teoksen nimi | B2B-ostamisen uusi aika |
SKU | P-B2B--8879DE |
Avainsanat | b2b-ostaminen, ostamisen muutos |