Kevin Budelmann : Brand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands

9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
1799831
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Brand identity essentials antaa kattavan katsauksen brändin rakentamisen perusteisiin ja logon suunnittelun periaatteisiin, tarjoten käytännön esimerkkejä tunnetuista brändeistä ja visuaalisista ratkaisuista. Kirja esittelee selkeästi, miten graafiset elementit yhdistyvät brändäyksen suurempiin strategisiin kokonaisuuksiin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKevin Budelmann
Muut tekijätYang Kim & Curt Wozniak
Teoksen nimiBrand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands
SijaintiPaikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä
KustantajaRockport Publishers
Painovuosi2010
Painos2
SidontaSidottu, kuvakannet (kovakantinen)
Sivumäärä208
Kielienglanti
ISBN9781592535781
KuntoHyvä - (K3-)
MuutaPienoista kolhua yläkulmissa, aivan pienoista repeämää takakannen ja selkämyksen taitteessa, hieman kulumaa, selkämyksessä hieman vinoutta
SKU1799831
Korkeus (mm)261
Syvyys (mm)225
Paksuus (mm)20
Paino (g)976
VerokantaALV 14 %
Avainsanatsuunnittelu, brändit, logot, Logos (Symbols), Industrial design coordination
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja