Kevin Budelmann : Brand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands

9,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-53B7DC
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Brand identity essentials antaa kattavan katsauksen brändin rakentamisen perusteisiin ja logon suunnittelun periaatteisiin, tarjoten käytännön esimerkkejä tunnetuista brändeistä ja visuaalisista ratkaisuista. Kirja esittelee selkeästi, miten graafiset elementit yhdistyvät brändäyksen suurempiin strategisiin kokonaisuuksiin.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKevin Budelmann
Muut tekijätYang Kim & Curt Wozniak
Teoksen nimiBrand identity essentials : 100 principles for designing logos and building brands
SKUP-BRAN-53B7DC
Avainsanatsuunnittelu, brändit, logot, Logos (Symbols), Industrial design coordination
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja