Kevin Lane Keller : Strategic brand management : building, measuring and managing brand equity

10,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-STRA-73D9DF
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kevin Lane Kellerin teos tarjoaa kattavan johdatuksen brändien rakentamisen, mittaamisen ja hallinnan strategioihin nykyaikaisessa liiketoimintaympäristössä. Lukuisten esimerkkien ja tapaustutkimusten avulla avautuvat brändinrakennuksen menestystekijät ja haasteet.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäKevin Lane Keller
Teoksen nimiStrategic brand management : building, measuring and managing brand equity
SKUP-STRA-73D9DF
Avainsanatbrandit, merkkitavarat, Brands, Branded goods
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja