Kirsti Lindberg-Repo : Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja
Alkaen 14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ASIA-05B47E

Brändijohtamisen uusin tutkimustieto korostaa asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen keskeistä roolia menestyksekkäässä liiketoiminnassa. Kirsti Lindberg-Repo tarjoaa näkökulmia siihen, miten brändin arvoprosesseja johdetaan molemminpuolisesti hyödyttävästi.
Vain hyvin johdettu brändi tuottaa voittoa ja tarjoaa asiakkaille elämyksiä vuodesta toiseen.
Vahvat brändit ovat liiketaloudellisia menestystarinoita ja yritysten arvokkainta omaisuutta. Menestyneet yritykset ovat ymmärtäneet brändiarvonsa ja panostaneet brändien kehittämiseen.
Brändejä on aiemmin tarkasteltu joko yrityksen tai kuluttajien näkökulmasta. Uusin liikkeenjohdollinen tutkimus kuitenkin todistaa, että brändejä on tarkasteltava molempien kannalta, kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta. Menestyksevä brändin takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista.
- Mutta mitä ja miksi kannattaa markkinoida, ja miten asiakkaiden ja median hullannuttaminen onnistuu?
Tämä kirja antaa uusimman tiedon brändeistä ja niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin. Lukuisat yritysesimerkit osoittavat, että liiketoiminnalliset ja asiakaslähtöiset tavoitteet toteutuvat hyvän asemoinnin ja brändistrategian avulla. Myös suomalaisen tuote voi kasvaa maailmanluokan brändiksi – toimialasta riippumatta.
KTT, tutkija Kirsti Lindberg-Repo on osallistunut bränditutkimukseen viimeisen 10 vuoden aikana vieraillen eri yliopistoissa tutkijana. Helsingissä hän on ollut kehittämässä CERS:in toimintaa Hankenilla. Hän on kouluttanut aktiivisesti yritysten markkinointijohtoa Suomessa ja Ruotsissa sekä luennoinut säännöllisesti Yhdysvalloissa. Lindberg-Repo toimi markkinoinnin professorina Hankenilla vuonna 2004. Hänen vuonna 2001 ilmestynyt väitöskirjansa käsitteli amerikkalaisen pörssiyhtiön brändiviestintää.
Vahvat brändit ovat liiketaloudellisia menestystarinoita ja yritysten arvokkainta omaisuutta. Menestyneet yritykset ovat ymmärtäneet brändiarvonsa ja panostaneet brändien kehittämiseen.
Brändejä on aiemmin tarkasteltu joko yrityksen tai kuluttajien näkökulmasta. Uusin liikkeenjohdollinen tutkimus kuitenkin todistaa, että brändejä on tarkasteltava molempien kannalta, kahdensuuntaisen vuorovaikutuksen näkökulmasta. Menestyksevä brändin takana on johtamistaitoa ja markkinointiosaamista.
- Mutta mitä ja miksi kannattaa markkinoida, ja miten asiakkaiden ja median hullannuttaminen onnistuu?
Tämä kirja antaa uusimman tiedon brändeistä ja niiden kytkennöistä liiketoimintamalleihin. Lukuisat yritysesimerkit osoittavat, että liiketoiminnalliset ja asiakaslähtöiset tavoitteet toteutuvat hyvän asemoinnin ja brändistrategian avulla. Myös suomalaisen tuote voi kasvaa maailmanluokan brändiksi – toimialasta riippumatta.
KTT, tutkija Kirsti Lindberg-Repo on osallistunut bränditutkimukseen viimeisen 10 vuoden aikana vieraillen eri yliopistoissa tutkijana. Helsingissä hän on ollut kehittämässä CERS:in toimintaa Hankenilla. Hän on kouluttanut aktiivisesti yritysten markkinointijohtoa Suomessa ja Ruotsissa sekä luennoinut säännöllisesti Yhdysvalloissa. Lindberg-Repo toimi markkinoinnin professorina Hankenilla vuonna 2004. Hänen vuonna 2001 ilmestynyt väitöskirjansa käsitteli amerikkalaisen pörssiyhtiön brändiviestintää.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä |
|
|---|---|
| Tekijä | Kirsti Lindberg-Repo |
| Teoksen nimi | Asiakkaan ja brändin vuorovaikutus : miten johtaa brändin arvoprosesseja |
| SKU | P-ASIA-05B47E |
| Avainsanat | markkinointi, asiakaslähtöisyys, tavaramerkit, brändit |
