Kuluttaja virtuaalimarkkinoilla

Alkaen 11,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-KULU-304BC3
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Kuluttaja virtuaalimarkkinoilla avaa uuden informaatioteknologian, verkostotalouden ja globalisaation vaikutuksia kuluttajakäyttäytymiseen digitaalisilla markkinoilla. Kirja tarkastelee muun muassa verkkokauppaa, mobiilimarkkinointia ja kuluttajan asemaa tietoyhteiskunnassa.

Kenelle: Virtuaalimarkkinoinnin ammattilaisille ja tietoyhteiskunnan kehityksestä kiinnostuneille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätLiisa Uusitalo & Liisa Uusitalo
Teoksen nimiKuluttaja virtuaalimarkkinoilla
SKUP-KULU-304BC3
Avainsanatkuluttajakäyttäytyminen, verkkokauppa, tietoliikenneverkot, verkkomainonta, matkapuhelimet, sähköinen viestintä, kuluttajansuoja, markkinointiviestintä, tietoverkot, digitaalitekniikka, suoramarkkinointi, markkinatutkimus, uusmedia, suoramyynti, sähköinen asiointi, verkkoliiketoiminta, verkostotalous, tiedonhankinta, markkinat, ostokäyttäytyminen, telemarkkinat, digitaalinen markkinointi, mobiilimarkkinointi, digitaaliset tallenteet, kaupallinen joukkoviestintä, verkkomarkkinointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja