Larres (toim.) & Fagerlund : Mainonnan tietokirja : käsikirja käytännön mainosmiehille : oppikirja mainonnan opiskelijoille
4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MAIN-09BE53

Mainonnan tietokirja kokoaa yhteen ajankohtaisen ja laajan tietopaketin mainonnan suunnittelun, toteutuksen ja johtotehtävien tueksi ammattilaisille sekä opiskelijoille. Uudistettu teos esittelee alan uusimmat kehityssuunnat ja keskeiset termit eri asiantuntijoiden näkökulmasta.
Kenelle: Mainonnan opiskelijoille ja mainosalan ammattilaisille.
MAINONNAN TIETOKIRJA Kolmas painos — 17. tuhat Uudet, tuoreet tiedot Mainonnan tietokirja on jokapäivän käsikirja ammattilaisille, periaatteilleen oppijoille, alan opiskelijoille. Se on laaja mainonnan sanontoineen tietolukemisto. Tämä uudistettu, päätoteos tehtiin eri alojen parhaiden asiantuntijaksi ja nopeasti muuttuvan tiedon kehitystä silmälläpitäen vaativia vaatimuksiä. 70 tärkeää nimitystä laukasi 59 asiantuntevaa kirjoittamista. Kirja toimitettiin uuden runsauden aktivoimiseksi työskentelyyn mainonnan suunnittelun, toteutuksen ja johtotehtävissä sekä alan koulutus-, järjestö- ja kehitystyössä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Larres (toim.) & Fagerlund |
| Teoksen nimi | Mainonnan tietokirja : käsikirja käytännön mainosmiehille : oppikirja mainonnan opiskelijoille |
| SKU | P-MAIN-09BE53 |
