Lasse Koskela : Viestintä verkostoissa ja innovaatioissa
Alkaen 10,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VIES-6F4481

Viestintä verkostoissa ja innovaatioissa tarkastelee viestinnän roolia luovan talouden ja muutosten keskellä verkostoituvassa toimintaympäristössä. Kirja tarjoaa uusia näkökulmia sekä konkreettisia keinoja tiedonhallintaan, yhteistyöhön ja innovaatioiden kehittämiseen.
Kenelle: Sopii viestinnän, markkinointiviestinnän, designin, arkkitehtuurin, digiviestinnän ja taiteiden parissa työskenteleville sekä kaupallisilla ja teknisillä aloilla toimiville.
Toimintaympäristömme ja työtehtävämme ovat jatkuvassa muutoksessa. Muutokseen voi suhtautua myös mahdollisuutena etsiä entisistä poikkeavia, luovia toimintatapoja. Työ siirtyy henkilötaisiin verkostoihin ja kumppanuussuhteisiin. Osaaminen kehittyy, kun saman alan tai eri alojen asiantuntijat yhdistävät tietämyksensä ja luovan energiansa yhteisten päämäärien hyväksi.
Uutta osaamista ei synny ilman viestintää. Viestintä luo edellytykset yhteiselle toiminnalle. Tämä teos tarkastelee viestintää erityisesti tuotan talouden näkökulmasta sekä tiedonhallinnan, verkostojen, innovaatioiden ja brändien kautta.
Kirja antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin. Miten seuloa jatkuvasti kasvavasta tiedon tulvasta kulloinkin tarvittava, relevantti tieto? Miten hyödyntää viestintää verkostoissa ja projekteissa? Miten viestintä ja design ovat kytkettävissä innovaatioprosesseihin? Kuinka ennakoitavaa tietoa voidaan hyödyntää menestyksellisesti toiminnan, osaamisen ja brändien kehittämisessä?
Innostava kirja tarjoaa lukijalle sekä uusia näkökulmia että käytännön vinkkejä. Kirja sopii viestinnän, markkinointiviestinnän, designin, arkkitehtuurin, digiviestinnän ja taiteiden piirissä vaikuttaville sekä kaupallisilta ja teknisiltä alueilta toimiville.
Kirjan kirjoittajat ovat monipuolisia viestinnän asiantuntijoita. Lasse Koskela on kirjastoammattilainen, tiedonhaun ohjauksen opettaja, tietokirjailija ja runoilija. Jari Koskinen toimii viestinnän asiantuntijana ja kansainvälisenä osaamisen kehittäjänä CID Research Group & Lab:ssa. Hän on vaikuttanut laajasti tiedonhaun, tietopalvelujen ja media-alan kehittäjänä Suomessa ja kansainvälisesti. Pasi Lankinen on EVTEK-ammattikorkeakoulun suomen kielen ja viestinnän lehtori.
Uutta osaamista ei synny ilman viestintää. Viestintä luo edellytykset yhteiselle toiminnalle. Tämä teos tarkastelee viestintää erityisesti tuotan talouden näkökulmasta sekä tiedonhallinnan, verkostojen, innovaatioiden ja brändien kautta.
Kirja antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin. Miten seuloa jatkuvasti kasvavasta tiedon tulvasta kulloinkin tarvittava, relevantti tieto? Miten hyödyntää viestintää verkostoissa ja projekteissa? Miten viestintä ja design ovat kytkettävissä innovaatioprosesseihin? Kuinka ennakoitavaa tietoa voidaan hyödyntää menestyksellisesti toiminnan, osaamisen ja brändien kehittämisessä?
Innostava kirja tarjoaa lukijalle sekä uusia näkökulmia että käytännön vinkkejä. Kirja sopii viestinnän, markkinointiviestinnän, designin, arkkitehtuurin, digiviestinnän ja taiteiden piirissä vaikuttaville sekä kaupallisilta ja teknisiltä alueilta toimiville.
Kirjan kirjoittajat ovat monipuolisia viestinnän asiantuntijoita. Lasse Koskela on kirjastoammattilainen, tiedonhaun ohjauksen opettaja, tietokirjailija ja runoilija. Jari Koskinen toimii viestinnän asiantuntijana ja kansainvälisenä osaamisen kehittäjänä CID Research Group & Lab:ssa. Hän on vaikuttanut laajasti tiedonhaun, tietopalvelujen ja media-alan kehittäjänä Suomessa ja kansainvälisesti. Pasi Lankinen on EVTEK-ammattikorkeakoulun suomen kielen ja viestinnän lehtori.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Lasse Koskela |
| Muut tekijät | Pasi Lankinen & Jari Koskinen |
| Teoksen nimi | Viestintä verkostoissa ja innovaatioissa |
| SKU | P-VIES-6F4481 |
| Avainsanat | muutos, viestintä, luova talous, toimintaympäristö |
