Laura Pääkkönen : Social Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Alkaen 23,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-SOCI-3831DA
Katso kaikki vaihtoehdot
Social Selling on iskemässä isosti läpi B2B-myyntityössä. Kylmäkontaktointi ei tuo enää toivottuja tuloksia, joten myyjän aloitettava muutos jo tänään.

Tiedonhankinta- ja ostoprosessit ovat mullistuneet hakukoneiden ja sosiaalisen median myötä. Asiakkaat ovat ottaneet sosiaaliset verkostot ja kanavat omakseen. Kirja vastaa siihen, miten B2B -myyjä muuttaa omaa tapaansa toimia ja vuorovaikuttaa vastaamaan asiakkaiden tapaa ostaa.

Tulet saamaan konkreettisia tee-näin -vinkkejä päivittäiseen myyntityöhösi. Lisäksi pääset käsiksi lyhyen sekä pitkän aikavälin hyötyihin. Kirjan luettuasi ymmärrät mitä sosiaalinen myynti on, mitä sillä voi saavuttaa ja miten teet kaiken tämän käytännössä.

Kirja on tarkoitettu kaikille B2B-myynnistä kiinnostuneille, myyjille, asiantuntijoille, yrittäjille, markkinoijille, viestijöille sekä yritysjohdolle.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäLaura Pääkkönen
Teoksen nimiSocial Selling : henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä
SKUP-SOCI-3831DA
Avainsanatmarkkinointi, myyjät, myyntityö, myynti, sosiaalinen media, asiakkuus, Facebook, digitaalinen markkinointi, yritysmarkkinointi, twitter, yritysmyynti, LinkedIn, henkilöbrändäys
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja