Leena Alalääkkölä : Osataanko palveluja markkinoida?
14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-OSAT-AE7A58

Palvelujen merkitys yhteiskunnassa on kasvanut nopeasti, ja uudet haasteet korostavat markkinoinnin sekä henkilöstöpolitiikan roolia palveluyrityksissä. Teos pohtii, miten palveluja kannattaa esitellä tehokkaasti muuttuvilla markkinoilla.
Palvelujen merkitys yhteiskunnassa on kasvanut huomattavasti 1980-luvulla. Suurimmat muutokset lienevät kuitenkin vasta edessä, kun julkiset palvelut organisoidaan uudelleen ja keskustellaan koko palveluyhteiskunnan rakenteista. Siirtyminen palvelujen hallitsemiin markkinoihin on merkinnyt aivan uudenlaisia haasteita yrittämiselle, markkinoinnille ja henkilöstöpolitiikalle. Nyt kysytään, miten palvelujen kuluttaja - myös sisäillä organisaatiossa - tarkastelee ja arvioi palvelua sekä miten palveluyritys tuo palvelunsa tehokkaasti esille. Keskitytäänkö tekemään aineettomasta aineellisempaa vai valmentamaan henkilökuntaa tilannekohtaisiin palveluratkaisuihin vai houkutellaanko ostajaa kenties hinnalla?
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Leena Alalääkkölä |
| Teoksen nimi | Osataanko palveluja markkinoida? |
| SKU | P-OSAT-AE7A58 |
| Avainsanat | tietokirjailijat, fackboksförfattare |
