Leena Alalääkkölä : Osataanko palveluja markkinoida?

14,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-OSAT-AE7A58
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Palvelujen merkitys yhteiskunnassa on kasvanut nopeasti, ja uudet haasteet korostavat markkinoinnin sekä henkilöstöpolitiikan roolia palveluyrityksissä. Teos pohtii, miten palveluja kannattaa esitellä tehokkaasti muuttuvilla markkinoilla.

Palvelujen merkitys yhteiskunnassa on kasvanut huomattavasti 1980-luvulla. Suurimmat muutokset lienevät kuitenkin vasta edessä, kun julkiset palvelut organisoidaan uudelleen ja keskustellaan koko palveluyhteiskunnan rakenteista. Siirtyminen palvelujen hallitsemiin markkinoihin on merkinnyt aivan uudenlaisia haasteita yrittämiselle, markkinoinnille ja henkilöstöpolitiikalle. Nyt kysytään, miten palvelujen kuluttaja - myös sisäillä organisaatiossa - tarkastelee ja arvioi palvelua sekä miten palveluyritys tuo palvelunsa tehokkaasti esille. Keskitytäänkö tekemään aineettomasta aineellisempaa vai valmentamaan henkilökuntaa tilannekohtaisiin palveluratkaisuihin vai houkutellaanko ostajaa kenties hinnalla?

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäLeena Alalääkkölä
Teoksen nimiOsataanko palveluja markkinoida?
SKUP-OSAT-AE7A58
Avainsanattietokirjailijat, fackboksförfattare
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja