Leena Paananen : Hallitus ja markkinointi
Alkaen 23,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-HALL-AACE1B

Leena Paanasen palkittu teos tarjoaa kokonaisvaltaisen näkemyksen markkinoinnin roolista yrityksen hallitustyöskentelyssä ja strategisessa johtamisessa. Kirja yhdistää teorian ja käytännön esitellen keskeiset markkinointiin liittyvät kysymykset, jotka kuuluvat yritysjohdon vastuulle.
Markkinoinnin ajatellaan usein olevan niin operatiivista, että se ei kuulu yrityksen hallitukselle. Silloin markkinointi mielletään ehkä markkinointiviestinnän tai mainonnan synonyymiksi. Markkinointi on kuitenkin kaikkea tuotekehityksestä ja brändinhallinnasta asiakkuuksien hoitamiseen ja IPR-strategiaan. Markkinointi koskettaa niin palveluyrityksiä, kulutustavarayrityksiä kuin yritysmarkkinoilla toimivia.
Tämä kirja käy läpi yrityksen hallituksen toimintaa markkinoinnin näkökulmasta - corporate governance, strategian valinta, organisaatio, johtamisen prosessit, toimintasuunnitelma tavoitteineen ja mittareineen, valvonta, riskienhallinta, yrityskaupat, aineettomat arvot, aineettomien oikeuksien suojaaminen - ja pohtii, minkälaisia markkinointiin liittyviä päätöksiä ja tietoja nousee hallituksen pöydälle näistä asioista.
Lopuksi kirja avaa hallituksen maailmaa ja antaa vinkkejä niille, jotka esittelevät markkinointiin liittyviä asioita yrityksen hallitukselle.
Kirjaan liittyvä keskustelusivusto www.hallitusjamarkkinointi.fi
Hallitus ja markkinointi -kirja on voittanut Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n järjestämän vuoden 2010 Kultasulka-kirjoituskilpailun. Tuomariston perustelut: "Paanasen Hallitus ja markkinointi -kirja piirtää selkeän kokonaiskuvan markkinoinnista ja ankkuroi sen lähtemättömästi johtamiseen ja hallitustyöskentelyyn. Täsmällinen ja kattava teos kuuluu kymmenientuhansien yritysten osakkaiden, hallituksien jäsenien ja toimitusjohtajien lukulistan ykkössijalle." (Christina Forsgård)
Tämä kirja käy läpi yrityksen hallituksen toimintaa markkinoinnin näkökulmasta - corporate governance, strategian valinta, organisaatio, johtamisen prosessit, toimintasuunnitelma tavoitteineen ja mittareineen, valvonta, riskienhallinta, yrityskaupat, aineettomat arvot, aineettomien oikeuksien suojaaminen - ja pohtii, minkälaisia markkinointiin liittyviä päätöksiä ja tietoja nousee hallituksen pöydälle näistä asioista.
Lopuksi kirja avaa hallituksen maailmaa ja antaa vinkkejä niille, jotka esittelevät markkinointiin liittyviä asioita yrityksen hallitukselle.
Kirjaan liittyvä keskustelusivusto www.hallitusjamarkkinointi.fi
Hallitus ja markkinointi -kirja on voittanut Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL:n järjestämän vuoden 2010 Kultasulka-kirjoituskilpailun. Tuomariston perustelut: "Paanasen Hallitus ja markkinointi -kirja piirtää selkeän kokonaiskuvan markkinoinnista ja ankkuroi sen lähtemättömästi johtamiseen ja hallitustyöskentelyyn. Täsmällinen ja kattava teos kuuluu kymmenientuhansien yritysten osakkaiden, hallituksien jäsenien ja toimitusjohtajien lukulistan ykkössijalle." (Christina Forsgård)
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Leena Paananen |
| Teoksen nimi | Hallitus ja markkinointi |
| SKU | P-HALL-AACE1B |
