Leila Lotti : Markkinointitutkimuksen käsikirja
Alkaen 3,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-F5DDF8

Markkinointitutkimuksen käsikirja tarjoaa käytännönläheisen oppaan tutkimuksen tekemiseen ja tulosten hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Teos esittelee koko prosessin ongelmanasettelusta aina raportointiin ja analysoi, miten markkinointitutkimuksen tuottamaa tietoa voidaan käyttää yritysten menestyksen tueksi.
Markkinointitutkimuksen tulokset ohjaavat alallaan menestyvien yritysten toimintaa. Tutkittuun tietoon pohjautuvilla päätöksillä pystytään pienentämään riskejä, suunnittelemaan markkinointia luotettavalta ja mitattavalta pohjalta ja parantamaan toiminnan tuloksia.
Markkinointitutkimuksen käsikirja on käytännönläheinen opas, joka kertoo, miten markkinointitutkimus tehdään ja mitä asioita on otettava huomioon sen tekemisen eri vaiheissa ongelmanasettelusta raportointiin. Kirja kertoo myös, millä eri markkinoinnin osa-alueilla tietoja voidaan hyödyntää: mitattaessa markkinaosuuksia, pohdittaessa kohderyhmiä, parannettaessa asiakastyytyväisyyttä, mainonnassa, myynnin edistämisessä, analysoitaessa markkinatilanteita ja strategioiden pohjaksi.
Leila Lotti on Suomen Gallup Oy:n toimitusjohtaja. Hän toimii mm. Suomen Markkinointiliiton hallituksessa ja Gallup Internationalin hallituksen puheenjohtajana. Lotti on myös tunnettu alan luennoitsija ja kirjoittaja.
Markkinointitutkimuksen käsikirja on käytännönläheinen opas, joka kertoo, miten markkinointitutkimus tehdään ja mitä asioita on otettava huomioon sen tekemisen eri vaiheissa ongelmanasettelusta raportointiin. Kirja kertoo myös, millä eri markkinoinnin osa-alueilla tietoja voidaan hyödyntää: mitattaessa markkinaosuuksia, pohdittaessa kohderyhmiä, parannettaessa asiakastyytyväisyyttä, mainonnassa, myynnin edistämisessä, analysoitaessa markkinatilanteita ja strategioiden pohjaksi.
Leila Lotti on Suomen Gallup Oy:n toimitusjohtaja. Hän toimii mm. Suomen Markkinointiliiton hallituksessa ja Gallup Internationalin hallituksen puheenjohtajana. Lotti on myös tunnettu alan luennoitsija ja kirjoittaja.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Leila Lotti |
| Teoksen nimi | Markkinointitutkimuksen käsikirja |
| SKU | P-MARK-F5DDF8 |
| Avainsanat | markkinointitutkimus |
