Leo Erme : Markkinointioikeus
Alkaen 4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-F0E116

Markkinointioikeus tarjoaa kattavan katsauksen markkinointia ja mainontaa ohjaavaan lainsäädäntöön, käsitellen kilpailuoikeutta, tunnusmerkkien suojaa sekä kuluttajansuojaa.
Kenelle: Markkinointioikeus sopii markkinoinnin ja mainonnan parissa työskenteleville sekä alan opiskelijoille.
Markkinoijien ja mainostajien tehtävänä on saada kuluttajat kiinnostumaan kaupan tarjoamista hyödykkeistä. Tällöin heidän on tunnettava lainsäädännön heidän työlleen asettamat puitteet.
Tämä kirja käsittelee kilpailulainsäädäntöä, tunnusmerkkien oikeussuojaa, mallioikeutta, painovapautta sekä muita markkinoinnin kannalta keskeisiä seikkoja. Kuluttajan oikeuksien ja valitusteiden esittelyn ansiosta teos on hyödyksi myös jokaiselle kuluttajalle.
Kirjan tekijä varatuomari, ekonomi Leo Erme toimii opettajana Markkinointi-instituutissa.
Teosta uudistettaessa on otettu huomioon vuoden 1978 kuluttajansuojalainsäädäntö.
Uudistettu laitos
Tämä kirja käsittelee kilpailulainsäädäntöä, tunnusmerkkien oikeussuojaa, mallioikeutta, painovapautta sekä muita markkinoinnin kannalta keskeisiä seikkoja. Kuluttajan oikeuksien ja valitusteiden esittelyn ansiosta teos on hyödyksi myös jokaiselle kuluttajalle.
Kirjan tekijä varatuomari, ekonomi Leo Erme toimii opettajana Markkinointi-instituutissa.
Teosta uudistettaessa on otettu huomioon vuoden 1978 kuluttajansuojalainsäädäntö.
Uudistettu laitos
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Leo Erme |
| Teoksen nimi | Markkinointioikeus |
| SKU | P-MARK-F0E116 |
