Leonardo Inghilleri : Exceptional service, exceptional profit : the secrets of building a five-star customer service organization

9,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-EXCE-6F35F3
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Paljasta menestyvien palveluyritysten salaisuudet ja opi, kuinka erinomainen asiakaspalvelu voi rakentaa vahvan asiakasuskollisuuden.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäLeonardo Inghilleri
Muut tekijätMicah Solomon
Teoksen nimiExceptional service, exceptional profit : the secrets of building a five-star customer service organization
SKUP-EXCE-6F35F3
Avainsanatasiakastyytyväisyys, viestintä, asiakaspalvelu, kielenkäyttö, Consumer Satisfaction, asiakasuskollisuus, Customer services, Customer loyalty
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja