Maarit Outinen : Laatu ja asiakas : laatutyöskentely sosiaali- ja terveysalalla

4,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-LAAT-74406D
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Maarit Outisen teos korostaa asiakkaan keskeistä roolia sosiaali- ja terveysalan päätöksenteossa sekä laatutyöskentelyä moniammatillisissa palveluprosesseissa.

Kenelle: Sopii sosiaali- ja terveysalan opiskelijoille ja ammattilaisille, jotka ovat kiinnostuneita laadusta, moniammatillisuudesta ja asiakaskeskeisyydestä.

Asiakas on sosiaali- ja terveysalalla tulevaisuudessa yhä tärkeämpi ja keskeisempi päätöksentekijä, jonka tarpeet, mielipiteet ja kokemukset on otettava huomioon. Työn tulokset syntyvät työyhteisön toiminta-prosesseissa ja vuorovaikutustilanteissa asiakkaan kanssa. Kaikki toimintaprosesseissa mukana olevat henkilöt vaikuttavat asiakkaan palvelun lopputulokseen paitsi suoraan omilla toimillaan, myös välillisesti vaikuttamalla toistensa työedellytyksiin. Moniammatillisuus ja sisäiset asiakassuhteet liittyvät tähän kokonaisnäkemykseen.

Kirja on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää palvelujaan laatu- moniamatillisuus- ja asiakas-painotteisista lähtökohdista. Kirja sopii parhaiten käytettäväksi sosiaali- ja terveysalan koulutuksessa ja työyhteisöissä sosiaalityön, lääketieteen, hoitotyön ja kuntoutuksen ammattiryhmille.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMaarit Outinen
Muut tekijätTupu Holma & Kristiina Lempinen
Teoksen nimiLaatu ja asiakas : laatutyöskentely sosiaali- ja terveysalalla
SKUP-LAAT-74406D
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja