Mainonnan eettinen neuvosto 20 vuotta
50,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MAIN-66D8A8

Mainonnan eettinen neuvosto 20 vuotta avaa ajankohtaiset kysymykset markkinoinnin eettisyydestä ja lainalaisuuksista sekä digitaalisen ja perinteisen mainonnan hyvistä käytännöistä. Asiantuntijatarkastelussa ovat mm. sosiaalisen median markkinointi, alaikäisten huomiointi sekä rahoitusalan erityiskysymykset.
Nykyisin mainonnan ja markkinoinnin ympärille on kehittynyt kokonainen ostohalujen herättämisen markkina, jossa vedotaan vahvasti kuluttajien tunteisiin ja luodaan mielikuvia mm. digi- ja vaikuttajamarkkinoinnin keinoin. Helposti unohtuu tai on epäselvää, mitä, miten ja kenelle saa markkinoida. Tarvitaanko joltakin lupa? Mikä on sopimatonta ja millä lailla eri ihmisryhmiä saa lähestyä?
Markkinointia säännellään useassa eri laissa ja ohjeistuksissa ja myös tuomioistuinten ratkaisut tuovat sääntelyyn uutta tulkintaa.
Kirjan ajankohtaisia teemoja ovat mm. aggressiiviset menettelyt markkinoinnissa alaikäisille markkinointi alaikäinen mainoksessa kuvan käyttö markkinoinnissa rahoitusalan markkinointi markkinoinnin tunnistettavuus sosiaalisessa mediassa hyvän tavan mukainen markkinointi ja yrityksen maine
Markkinointijuridiikan keskeiset asiantuntijat kirjoittavat ajankohtaisista markkinointiin ja mainontaan liittyvistä teemoista käytännönläheisesti Paula Palorannan toimittamassa juhlajulkaisussa.
Markkinointia säännellään useassa eri laissa ja ohjeistuksissa ja myös tuomioistuinten ratkaisut tuovat sääntelyyn uutta tulkintaa.
Kirjan ajankohtaisia teemoja ovat mm. aggressiiviset menettelyt markkinoinnissa alaikäisille markkinointi alaikäinen mainoksessa kuvan käyttö markkinoinnissa rahoitusalan markkinointi markkinoinnin tunnistettavuus sosiaalisessa mediassa hyvän tavan mukainen markkinointi ja yrityksen maine
Markkinointijuridiikan keskeiset asiantuntijat kirjoittavat ajankohtaisista markkinointiin ja mainontaan liittyvistä teemoista käytännönläheisesti Paula Palorannan toimittamassa juhlajulkaisussa.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Päivi Romanov & Paula Paloranta |
| Teoksen nimi | Mainonnan eettinen neuvosto 20 vuotta |
| SKU | P-MAIN-66D8A8 |
| Avainsanat | markkinointi, mainonta, tekijänoikeus, rahoitusala, etiikka, sosiaalinen media, tasa-arvo, yhdenvertaisuus, digitaalinen markkinointi, hyvä tapa, eettisyys, alaikäiset, itsesääntely |
