Mainonnan tietokirja : käsikirja käytännön mainosmiehille : oppikirja mainonnan opiskelijoille
4,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MAIN-07EA89

Mainonnan tietokirja tarjoaa kattavan ja ajantasaisen kokonaisuuden mainonnan käytännöstä ja teoriasta, alan ammattilaisten ja asiantuntijoiden kirjoittamana. Kirja toimii sekä perusteellisena oppikirjana että käytännön käsikirjana nopeasti muuttuvassa ja kehittyvässä mainonnan kentässä.
Kenelle: Mainonnan opiskelijoille ja mainosalan ammattilaisille.
MAINONNAN TIETOKIRJA uusi 70-luvun painos, 10. tuh., uudet tuoreet tiedot Mainonnan tietokirja on jokapäivän käsikirja ammattiliävelle, perusteellinen oppikirja alan opiskelijoille. Se on laajin mainonnan suomenkielinen kokoomateos. Tämän uuden painoksen tiedot on tarkistettu ajanmukaisiksi ja nopeasti muuttuvan ja kehittyvän alan vaatimuksia vastaaviksi. 70 riviä ja pätevä lukas 58 asiantuntijan kirjoittamina. Kirjan toimittajat ovat monen vuoden aktiivisessa työskentelyssään mainonnan suunnittelu,- toteutus-, ja johtotehtävissä sekä alan koulutus-, järjestö-, ja kehitystyössä.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Bengt Fagerlund & Matti Larres |
| Teoksen nimi | Mainonnan tietokirja : käsikirja käytännön mainosmiehille : oppikirja mainonnan opiskelijoille |
| SKU | P-MAIN-07EA89 |
