Malcolm McDonald : Marketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness

23,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-AE8AF7
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Malcolm McDonaldin teos esittelee mittaripohjaisen mallin, jonka avulla markkinoinnin tehokkuutta voidaan arvioida ja perustella johdolle järjestelmällisesti. Kirja hyödyntää laaja-alaista tutkimuspohjaa ja käytännön esimerkkejä markkinointi-investointien vaikuttavuuden mittaamiseen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMalcolm McDonald
Muut tekijätPeter Mouncey & Stan Maklan
Teoksen nimiMarketing value metrics : a new metrics model to measure marketing effectiveness
SKUP-MARK-AE8AF7
Avainsanatmarkkinointi, markkinointitutkimus, mittaus, kustannustehokkuus, Marketing, segmentointi
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja