Marco Mäkinen : Brändi kulmahuoneeseen!
Alkaen 26,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BRAN-DC772F

Brändi kulmahuoneeseen! pureutuu käytännönläheisesti brändin rakentamiseen ja sen rooliin yrityksen liiketoimintastrategiassa, tarjoten runsaasti esimerkkejä sekä suorasukaisia ohjeita markkinoinnin tehokkaampaan hyödyntämiseen.
Brändi kulmahuoneeseen! kertoo suomalaisen bisneksen suurimmasta hyödyntämättömästä mahdollisuudesta suorasukaisesti ja käytännönläheisesti.
Mikä on brändi ja miten se oikeasti rakennetaan? Mikä on brändin rooli yrityksen liiketoimintastrategiassa? Kenen sen pitäisi olla? Mitkä päätökset kuuluvat yrityksen ylimmälle johdolle? Mitkä tulisi ratkaista markkinoinnissa? Entä miten toimii luova brändi ja tavoitteellinen markkinointiviestintä?
Kirja käsittelee runsaien esimerkkien brändin eri rajapintoja, markkinoinnin sudenkuoppia tutkimuksen, tuotekehityksen, myynnin ja viestinnän. Kirjassa puretaan brändien syntymistä ylläpitäviä myyttejä ja esitetään perustana käytännön tarpeisiin räätälöityjä menetelmiä, joiden käyttöönotto on vienyt kansainvälisiin menestystarinoihin.
"Kannattaa lukea, jos haluaa lavistaa brändiä ja saada markkinoinnista lisää tehoa." Jukka-Pekka Vuori, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy
"Brändi on suomalaisten teollisuusyritysten viimeinen hyödyntämätön kilpailuetu. On aika päästää brändi kulmahuoneeseen ja ottaa se käyttöön." Mikael Wegmüller, Johtaja, markkinointi ja viestintä, Konecranes Oyj
"Virkistävä, viisas ja looginen kirja brändeistä." Clarisse Berggårdh, Toimitusjohtaja, Sanoma Magazines Finland Oy
Mikä on brändi ja miten se oikeasti rakennetaan? Mikä on brändin rooli yrityksen liiketoimintastrategiassa? Kenen sen pitäisi olla? Mitkä päätökset kuuluvat yrityksen ylimmälle johdolle? Mitkä tulisi ratkaista markkinoinnissa? Entä miten toimii luova brändi ja tavoitteellinen markkinointiviestintä?
Kirja käsittelee runsaien esimerkkien brändin eri rajapintoja, markkinoinnin sudenkuoppia tutkimuksen, tuotekehityksen, myynnin ja viestinnän. Kirjassa puretaan brändien syntymistä ylläpitäviä myyttejä ja esitetään perustana käytännön tarpeisiin räätälöityjä menetelmiä, joiden käyttöönotto on vienyt kansainvälisiin menestystarinoihin.
"Kannattaa lukea, jos haluaa lavistaa brändiä ja saada markkinoinnista lisää tehoa." Jukka-Pekka Vuori, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Fonecta Oy
"Brändi on suomalaisten teollisuusyritysten viimeinen hyödyntämätön kilpailuetu. On aika päästää brändi kulmahuoneeseen ja ottaa se käyttöön." Mikael Wegmüller, Johtaja, markkinointi ja viestintä, Konecranes Oyj
"Virkistävä, viisas ja looginen kirja brändeistä." Clarisse Berggårdh, Toimitusjohtaja, Sanoma Magazines Finland Oy
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Marco Mäkinen |
| Teoksen nimi | Brändi kulmahuoneeseen! |
| SKU | P-BRAN-DC772F |
| Avainsanat | markkinointi, yritysstrategiat, brandit, tuotteet |
