Marika Päiväniemi : Customer willingness to pay

30,40 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-CUST-5AE9CE
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Opi hyödyntämään hinnoittelua tehokkaammin ja kasvata myyntiäsi – tässä käytännönläheisessä oppaassa sukelletaan asiakaslähtöiseen hinnoitteluun ja kannattavuuden parantamiseen.

Put your pricing strategy in the fast lane with "Customer willingness to pay: How to use pricing to boost your sales"- the perfect guide to help you understand the customer mindset and make the most out of your pricing strategy. This comprehensive book covers every aspect of understanding customer willingness to pay to creating a pricing structure that resonates with customers.

Every chapter includes questions to consider to ensure you apply the lessons to your own business, and a clear roadmap at the end helps map the path for your success. Plus, a practical framework to integrate customer willingness to pay into your pricing strategy allows you to craft unique, delightful offerings that your customers will buy. Whether you're new to the topic or have been in business for a while, this book provides the insight, framework, and questions you need to maximize sales and create the perfect pricing strategy. Get the knowledge you need now to become a pricing pro!

Marika Päiväniemi is an inspiring author and pricing expert who possesses over 15 years of professional expertise in streamlining complex pricing concepts and designing profitable pricing structures. Her profound knowledge in product management, marketing, and sales across both the B2B and B2C sectors has allowed her to acquire a gentle balance between gaining revenue targets and forming strong relationships with customers. In order to help those looking for opportunities to maximize profits, Marika established Academy 4 Pricing, unique platform offering invaluable insights into pricing techniques and tools.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMarika Päiväniemi
Teoksen nimiCustomer willingness to pay
AvainsanatConsumer behaviour, Pricing, Pricing strategy, Profitability, Psychology of price
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja