Markkinointiesimiehen työ : Tutkimus, suunnittelu, johtaminen

20,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MARK-910C52
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Markkinointiesimiehen työ tarkastelee markkinoinnin tutkimusta, suunnittelua ja johtamista liiketalouden näkökulmasta.

MARKKINOINTI -sarjassa ovat valmiina seuraavat oppikirjat:
- Markkinat ja ostokäyttäytyminen
- Tuote- ja hintapäätökset
- Myyntityö
- Jakelujärjestelmät
- Mainonta, SP, PR

• Markkinointimiehen työ,
Tutkimus, suunnittelu, johtaminen

Tulossa:
Kansainvälinen markkinointi

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
Muut tekijätLeila Lotti & Kari Mannermaa ym.
Teoksen nimiMarkkinointiesimiehen työ : Tutkimus, suunnittelu, johtaminen
SKUP-MARK-910C52
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja