Markku Varhela : MAP : markkinoinnin pelisäännöt 2000
Jopa -30 % Alkaen 8,75 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
0509365

Markku Varhelan teos tarjoaa selkeän ja käytännönläheisen oppaan markkinoinnin ja mainonnan pelisääntöihin sekä niihin liittyvään lainsäädäntöön ja tekijänoikeuksiin.
Voiko alennusmyynti kestää yli kuukauden? Saako elintarvikepakkauksessa ainesosaluettelo olla aakkosjärjestyksessä?
Jos kaupan ikkunassa on ilmoitettu tuotteelle väärä hinta, onko tuote myytävä tällä hinnalla?
Mitä luulet?
Jos luuleminen ei riitä sinulle, voit helposti tarkistaa tästä teoksesta, mitä saa ja mitä ei saa tehdä, kun myy tai markkinoi tavaroita tai palveluja.
Teos on jokaisen markkinoinnin ammattilaisen työkalu. Tiedon hakeminen on helppoa, se vieä lainsäädännön tuntemusta. Yksityiskohtainen sisällysluettelo ja kattava hakemisto auttavat oikean tiedon luo.
Kirjan on kirjoittanut asianajaja Markku Varhela, jolla on pitkä käytännön kokemus näistä asioista. Tätä kirjaa lukiessasi et tuskaile teorian kanssa, vaan luet ymmärrettävää käytännönläheistä tekstiä.
Miten tuotteen voi suojata?
Mitkä seikat voivat synnyttää myyjälle korvaus- tai muun vastuun?
Mitä pitää ottaa huomioon tuotteen hinnoittelussa ja mainonnassa?
Mitä erityistä on suoramarkkinoinnissa, etämyynnissä, kylkiäisissä?
Jos kaupan ikkunassa on ilmoitettu tuotteelle väärä hinta, onko tuote myytävä tällä hinnalla?
Mitä luulet?
Jos luuleminen ei riitä sinulle, voit helposti tarkistaa tästä teoksesta, mitä saa ja mitä ei saa tehdä, kun myy tai markkinoi tavaroita tai palveluja.
Teos on jokaisen markkinoinnin ammattilaisen työkalu. Tiedon hakeminen on helppoa, se vieä lainsäädännön tuntemusta. Yksityiskohtainen sisällysluettelo ja kattava hakemisto auttavat oikean tiedon luo.
Kirjan on kirjoittanut asianajaja Markku Varhela, jolla on pitkä käytännön kokemus näistä asioista. Tätä kirjaa lukiessasi et tuskaile teorian kanssa, vaan luet ymmärrettävää käytännönläheistä tekstiä.
Miten tuotteen voi suojata?
Mitkä seikat voivat synnyttää myyjälle korvaus- tai muun vastuun?
Mitä pitää ottaa huomioon tuotteen hinnoittelussa ja mainonnassa?
Mitä erityistä on suoramarkkinoinnissa, etämyynnissä, kylkiäisissä?
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Erikoisominaisuus | Alennus |
|---|---|
| Tuoteryhmä | |
| Tekijä | Markku Varhela |
| Teoksen nimi | MAP : markkinoinnin pelisäännöt 2000 |
| Sijainti | Paikallisvarasto Lähetetään seuraavana arkipäivänä |
| Kustantaja | WSOY |
| Painovuosi | 1999 |
| Painos | 1 |
| Sidonta | Nidottu (pehmeäkantinen) |
| Sivumäärä | 448 |
| Kieli | suomi |
| ISBN | 9510242438 |
| Kunto | Hyvä + (K3+) |
| Muuta | Pienoista kulumaa, hieman nuhruisuutta kansissa |
| SKU | 0509365 |
| Korkeus (mm) | 230 |
| Syvyys (mm) | 159 |
| Paksuus (mm) | 30 |
| Paino (g) | 856 |
| Verokanta | ALV 14 % |
| Avainsanat | markkinointi, mainonta, lainsäädäntö, tekijänoikeus |
