Marko Filenius : Digitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa

Alkaen 12,00 €
Vain %1 jäljellä
SKU
P-DIGI-8EE4B3
Katso kaikki vaihtoehdot
Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMarko Filenius
Teoksen nimiDigitaalinen asiakaskokemus : menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa
Avainsanatmarkkinointi, asiakaslähtöisyys, yritykset, johtaminen, kehittäminen, liiketoiminta, asiakaspalvelu, markkinointiviestintä, menestystekijät, mittaus, verkkopalvelut, verkkoliiketoiminta, käytettävyys, digitaalinen markkinointi, palaute, laadunarviointi, asiakaskokemus, mittarit (mittaus), monikanavaisuus
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja
Finlandia Kirja lähettää paketit aina ajallaan, ja olen saanut usean opintoih...
Hanna kirjoitti hiljattain arvostelun