Marko Yli-Pietilä & Mikko Tani : Vuorovaikutusmyynti

Tutustu digiajan ketterään myyntimenetelmään, joka tehostaa yhteistyötä myyjän ja asiakkaan välillä. Vuorovaikutusmyynti tarjoaa ratkaisuja modernin myyntityön haasteisiin digitalisoituvassa liiketoimintaympäristössä.
Myyjän työ on muuttunut entistä haastavammaksi, kun
maailma digitalisoituu. Asiakkaan taas on yhä vaikeampi johtaa liiketoimintatavoitteistaan selkeitä ratkaisutarpeita yritysten toimintakentän ja teknologian monimutkaistuessa. Tästä syystä parhaiden ratkaisujen määrittäminen ja tulosten saavuttaminen vaativat systemaattista tiimien välistä yhteistyötä asiakkaan ja myyjän välillä. Vuorovaikutusmyynti on digiajan ketterä myyntimenetelmä,
jonka työkalut auttavat myyjää ja asiakasta työskentelemään yhdessä tulostavoitteiden saavuttamiseksi.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
Tuoteryhmä | |
---|---|
Tekijä | Marko Yli-Pietilä & Mikko Tani |
Teoksen nimi | Vuorovaikutusmyynti |
Avainsanat | Myynnin johtaminen, Myyntityö, Ratkaisumyynti, Tiimityö, digitalisaatio |