Martin Christopher : Relationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together

7,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-RELA-4C022D
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Martin Christopherin teos yhdistää laadun, asiakaspalvelun ja markkinoinnin ajan innovatiivisimmilla menetelmillä, tarjoten käytännöllisen lähestymistavan asiakassuhteiden johtamiseen.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMartin Christopher
Muut tekijätAdrian Payne & David Ballantyne
Teoksen nimiRelationship marketing : bringing quality, customer service and marketing together
SKUP-RELA-4C022D
Avainsanatmarkkinointi, asiakassuhde, asiakaspalvelu
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja