Martin Lindstom : Buyology : how everything we believe about why we buy is wrong

5,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-BUYO-8F83C0
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Martin Lindstromin Buyology paljastaa uusimman tutkimuksen avulla odottamattomia totuuksia kuluttajakäyttäytymisestä, markkinoinnista ja brändien voimasta. Kirja pureutuu syihin, miksi ostamamme tuotteet eivät usein liity niihin motiiveihin, joita kuvittelemme itsellämme olevan.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMartin Lindstom
Teoksen nimiBuyology : how everything we believe about why we buy is wrong
SKUP-BUYO-8F83C0
Avainsanatpsykologia, kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, markkinointi, mainonta, ostaminen, kulutus, shoppailu, tuotteet, ostokäyttäytyminen, brändit, psykologiset tekijät, Marketing, shopping, Consumer behavior, tuotesijoittelu, piilomainonta, Neuromarketing, Psychological aspects
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja