Matti Jaakkola & Aalto-yliopisto. Department of Marketing : Strategic Orientations, Market-based Capabilities and Business Performance - The Moderating Effect of Business Context

15,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-STRA-B3D536
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Matti Jaakkolan teos syventyy siihen, miten organisaatiotason strategiset suuntautumiset ja markkinaosaaminen vaikuttavat yrityksen menestykseen erilaisissa liiketoimintaympäristöissä. Kirja tarjoaa käytännönläheistä tutkimustietoa siitä, kuinka yritysten tulisi mukauttaa resurssejaan ja kyvykkyyksiään menestyäkseen monimutkaisissa ja muuttuvissa olosuhteissa.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMatti Jaakkola & Aalto-yliopisto. Department of Marketing
Teoksen nimiStrategic Orientations, Market-based Capabilities and Business Performance - The Moderating Effect of Business Context
SKUP-STRA-B3D536
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja