Matti Mäkelin : Tietoyrityksen strategiat, johtaminen ja menestyminen 1990-luvulla

8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-TIET-D4CDB5
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Matti Mäkelinin teos pureutuu tietoyritysten johtamisen käytännön haasteisiin 1990-luvulla, korostaen kurinalaisuutta, tavoitteellisuutta ja tehokkuutta teknologia-alalla. Kirjassa käsitellään menestymisen kannalta keskeisiä strategioita sekä perinteisten asiantuntijaorganisaatioiden ja tietoyritysten eroja esimerkkien kautta.

Kenelle: Yrittäjille, johtajille, asiantuntijoille ja tulosvastuullisille managereille tietotekniikan alalla.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMatti Mäkelin
Muut tekijätTapani Seppänen
Teoksen nimiTietoyrityksen strategiat, johtaminen ja menestyminen 1990-luvulla
SKUP-TIET-D4CDB5
Avainsanatyritykset, johtaminen, tietotekniikka, yritysstrategiat
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja