Matti Malka : Laatupiirit palveluorganisaatiossa

8,50 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-LAAT-81F318
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Laatupiirit palveluorganisaatiossa pureutuu laatupiiritoiminnan soveltamiseen palveluorganisaatioiden laatujohtamisessa sekä tarkastelee sen mahdollisuuksia ja haasteita suomalaisissa yrityksissä.

Kenelle: Palveluyritysten henkilöstökoulutuksesta ja laadun kehittämisestä kiinnostuneille.

Kirjan päätavoitteena on selvittää, miten laatupiiritoimintaa tulisi soveltaa palveluorganisaation laatujohtamiseen ja mitä mahdollisia ongelmia soveltamisessa kohdataan.
Ensimmäisenä osatavoitteena on kuvata laatupiiritoiminnan taustaa, tavoitteita, periaatteita, toimintamenetelmiä ja tuloksia, joihin toiminnalla on päästy. Toiseksi tarkastellaan palvelutoiminnan keskeisimpiä tekijöitä: palvelun monitasoisuus ja siihen vaikuttaminen on ymmärrettävä organisaatiossa riittävän hyvin. Kolmanneksi käsitellään kahta suomalaista palveluorganisaatiota, joissa on ryhdytty soveltamaan laatupiiritoimintaa, kuvaillaan saavutettuja tuloksia ja esiin tulleita ongelmia, toiminnan nykytilaa ja sen kehittämistä.
Kirjan neljäntenä osatavoitteena on selvittää, miten laatupiiritoiminta on organisaatiossa käynnistettävä ja mitä on huomioitava, kun toimintaan ryhdytään.

* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMatti Malka
Teoksen nimiLaatupiirit palveluorganisaatiossa
SKUP-LAAT-81F318
Avainsanatpalveluyritykset, henkilöstökoulutus, laatupiirit
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja