Mauno Rintakoski : Vähittäiskaupan mainostoiminta
Alkaen 3,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-VAHI-CE61F4

Vähittäiskaupan mainostoiminta tarjoaa kattavan perustan myymälämainonnan suunnitteluun ja toteutukseen muuttuvassa kaupan kentässä. Kirja käsittelee keskeisiä mainonnan osa-alueita, kuten ulko-, sisä- ja näyteikkunamainontaa sekä erilaisia kampanjointi- ja tiedotuskeinoja.
Vähittäiskauppa ja sen rakenne muuttuvat voimakkaasti. Ja on selvää, että ne muutokset, jotka vaikuttavat vähittäiskaupassa, vaikuttavat osaltaan myös myymälän mainonnassa, jonka osuus lisäksi kuluttajavalistuksessa jatkuvasti voimistuu. Vähittäiskaupan myymälämainonta käsittelee muuttuvan myymälämainonnan tärkeimpiä alueita. – mainonnan suunnittelu ja toteutus, – ulko-, sisä- ja näyteikkunamainonta, – vähittäiskaupan muut mainonakeinot kuten kampanjointi, ilmoittelu, suora mainonta, kuva- ja äänimainonta sekä erikoisrynnäköt, – suhde- ja tiedotustoiminnan kytkeminen mainontaan.
Tämä kirja on myymälämainonnan perusteos, joka on välttämätön perehdyttäessä vähittäiskaupan mainontaan ja niihin ongelmanasetteluihin, jotka sen nykyaikaiseen toteutukseen liittyvät.
Tämä kirja on myymälämainonnan perusteos, joka on välttämätön perehdyttäessä vähittäiskaupan mainontaan ja niihin ongelmanasetteluihin, jotka sen nykyaikaiseen toteutukseen liittyvät.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Mauno Rintakoski |
| Muut tekijät | Paavo Lampinen & Arto Haavisto |
| Teoksen nimi | Vähittäiskaupan mainostoiminta |
| SKU | P-VAHI-CE61F4 |
