Max Sutherland : Advertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why

6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ADVE-F1ADC9
Katso kaikki vaihtoehdot
Tämä tiivistelmä on luotu tekoälyn avulla. Tämä ominaisuus on vielä kehitysvaiheessa, mutta se pyrkii tarjoamaan tiivistettyä ja helposti ymmärrettävää tietoa tuotteista.
Fiki-maskotti

Max Sutherland pureutuu mainonnan ja kuluttajapsykologian saloihin tuoden esiin, miksi jotkin viestit vaikuttavat tehokkaasti ja toiset epäonnistuvat. Tämä teos avaa, miten mainonta muovaa kuluttajien mielikuvia sekä käyttäytymistä nykypäivän mediaympäristössä.

Kenelle: Markkinoijille, mainosalan ammattilaisille sekä mainonnan ja kulutuskäyttäytymisen opiskelijoille.

Lisätietoja
Tuoteryhmä
TekijäMax Sutherland
Teoksen nimiAdvertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why
SKUP-ADVE-F1ADC9
Avainsanatpsykologia, kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, mielikuvat, psykologi, föreställningar (uppfattningar), konsumentbeteende, konsumenter, reklam (marknadsföring)
☎ 040 541 9287 (arkisin klo 8-15)
Copyright © Finlandia Kirja