Max Sutherland : Advertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why
6,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-ADVE-F1ADC9

Max Sutherland pureutuu mainonnan ja kuluttajapsykologian saloihin tuoden esiin, miksi jotkin viestit vaikuttavat tehokkaasti ja toiset epäonnistuvat. Tämä teos avaa, miten mainonta muovaa kuluttajien mielikuvia sekä käyttäytymistä nykypäivän mediaympäristössä.
Kenelle: Markkinoijille, mainosalan ammattilaisille sekä mainonnan ja kulutuskäyttäytymisen opiskelijoille.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Tekijä | Max Sutherland |
| Teoksen nimi | Advertising and the mind of the consumer : what works, what does'nt and why |
| SKU | P-ADVE-F1ADC9 |
| Avainsanat | psykologia, kuluttajat, kuluttajakäyttäytyminen, mainonta, mielikuvat, psykologi, föreställningar (uppfattningar), konsumentbeteende, konsumenter, reklam (marknadsföring) |
