Menestyvä markkinoija, 2 - Johtaminen, tutkimus ja kansainvälinen markkinointi
8,00 €
Varastossa
Vain %1 jäljellä
SKU
P-MENE-980A86

Menestyvä markkinoija, 2 tarjoaa kattavan yleiskuvan markkinoinnin johtamisesta, markkinointitutkimuksesta ja kansainvälisestä markkinoinnista. Selkeät esimerkit ja käytännön tehtävät auttavat yhdistämään teorian arjen tilanteisiin.
Kenelle: Sopii erityisesti toisen vuoden markkinointilinjan opiskelijoille, mutta myös muun alan opiskelijoille sekä yritysten, yhdistysten, järjestöjen ja laitosten henkilöstön koulutukseen.
Tämä kirja on tarkoitettu kauppaoppilaitosten ylioppilasosastojen eri linjojen ja peruskouluopiskelijoiden kaksivuotisten erikoislinjojen, erityisesti markkinointilinjojen, toisen vuoden opetukseen. Teos soveltuu myös muiden oppilaitosten opetukseen sekä yritysten, yhdistysten, järjestöjen ja laitosten henkilöstön koulutukseen.
Kirja antaa opiskelijalle selkeän kokonaiskuvan markkinoinnin johtamisesta ja suunnittelusta, markkinointitutkimuksesta ja kansainvälisestä markkinoinnista.
Esimerkit, haastattelut, keisit ja tehtävät elävöittävät tekstiä ja yhdistävät teorian käytäntöön.
Kirjaa täydentävät opiskelijan työkirja ja opettajan opas.
Kirja antaa opiskelijalle selkeän kokonaiskuvan markkinoinnin johtamisesta ja suunnittelusta, markkinointitutkimuksesta ja kansainvälisestä markkinoinnista.
Esimerkit, haastattelut, keisit ja tehtävät elävöittävät tekstiä ja yhdistävät teorian käytäntöön.
Kirjaa täydentävät opiskelijan työkirja ja opettajan opas.
* Kuvausteksti saattaa koskea teoksen toista versiota. Kuvauksessa mainitut yksityiskohdat, kuten mahdolliset oheistuotteet, eivät välttämättä ole osa valitsemaasi teosta. Valitsemasi teoksen tarkat tiedot löytyvät alla olevasta ominaisuusluettelosta.
| Tuoteryhmä | |
|---|---|
| Muut tekijät | Pirkko Suvanto & Raimo Pyydönniemi ym. |
| Teoksen nimi | Menestyvä markkinoija, 2 - Johtaminen, tutkimus ja kansainvälinen markkinointi |
| SKU | P-MENE-980A86 |
| Avainsanat | markkinointi, markkinointitutkimus, vienti |
